Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Olkhovska A$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Olkhovska A. 
Testing efficiency of the methodology of teaching students majoring in philology to translate texts using cat-tools: a pilot study / A. Olkhovska // Advanced education : зб. наук. пр. - 2017. - Вип. 7. - С. 37-44. - Бібліогр.: 19 назв. - англ.

The article describes the results of introducing the newly developed methodology of teaching students majoring in philology to translate social and political texts from English into Ukrainian with the help of one of the leading computer -assisted translation software tools (CAT-tools) - SDL Trados. The course "Modern Translation Technologies. CAT-tools" included four thematic blocks (translating files of various formats; creating and managing term bases; creating translation memories based on existing translations (alignment) and managing them; managing translation projects) and three sub-systems of exercises (preparatory exercises, exercises for developing skills in translation with the help of CAT-tools, exercises for developing abilities in translation with the help of CATtools). The pilot study was carried out in the form of natural vertical experimental teaching which lasted during the second semester of 2015/2016 academic year (March - May). The subjects included 12 fifth year students of the Department of English Translation Theory and Practice of the School of Foreign Languages of V. N. Karazin Kharkiv National University majoring in translation. The course was introduced to the students during three months (24 academic hours), two academic hours per week. The stages of the experimental teaching included the following: preparing the experiment, realising it, processing the results and interpreting them. The comparison of the students' average results obtained before and after the experimental teaching allows to state that there is a substantial increase in students' proficiency in translating social and political texts from English into Ukrainian with the help of CAT-tools while the increase in students' proficiency in translating similar texts from English into Ukrainian by hand is definitely low and can't be regarded even as a satisfactory one. The results of the experimental teaching show that the hypothesis preconceived at the very beginning of the study is confirmed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.377

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Olkhovska A. B. 
The conceptual bases of implementation of the controlling system of marketing communication management in pharmaceutical organizations = Концептуальні засади впровадження системи контролінгу управління маркетинговими комунікаціями фармацевтичних організацій / A. B. Olkhovska, V. V. Malyi // Вісн. фармації. - 2018. - № 4. - С. 43-51. - Бібліогр.: 31 назв. - англ.

Мета роботи - обгрунтування концептуальних засад та науково-методичних підходів до впровадження системи контролінгу управління маркетинговими комунікаціями фармацевтичних організацій. Теоретичною основою дослідження були фундаментальні положення концепції контролінгу в системі маркетингового управління суб'єктів ринку з урахуванням особливостей галузевої специфіки, праці провідних вітчизняних та зарубіжних науковців із зазначеного питання. Для реалізації завдань дослідження застосовані методи контент-аналізу наукових публікацій фахового та економічного спрямування, логічного аналізу та узагальнення, структурного аналізу тощо. Система контролінгу управління маркетинговими комунікаціями є складовою системи загального менеджменту фармацевтичного підприємства, сприяє реалізації стратегічних, тактичних та оперативних цілей організації. Розглянуто доцільність створення системи контролінгу управління маркетинговими комунікаціями фармацевтичного підприємства та обурунтовано практичну значимість її складових. Запропонована система контролінгу управління маркетинговими комунікаціями у сучасних умовах управління організаціями дозволить інтегрувати, координувати і спрямовувати маркетингову комунікативну діяльність фармацевтичних підприємств з метою ефективного просування лікарських засобів не тільки на вітчизняному, а й на зарубіжних ринках. Висновки: запровадження системи контролінгу управління маркетинговими комунікаціями дозволить знизити витрати фармацевтичних підприємств на просування лікарських засобів за рахунок ефективного управління всіма інструментами та ресурсами, доцільності вкладення коштів у конкретні рекламні кампанії, а також забезпечити конкурентоспроможність торгової марки та сформувати високий рівень лояльності цільової аудиторії до неї та зберегти і розширити свою частку ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.952.1-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14678 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Olkhovska A. B. 
Formation of partnership relations between subjects of the pharmaceutical market in promotion of medicines in Ukraine and foreign countries = Формування партнерських взаємовідносин між суб'єктами фармацевтичного ринку у сфері просування лікарських засобів в Україні та зарубіжних країнах / A. B. Olkhovska, V. V. Malyi // Соц. фармація в охороні здоров'я. - 2019. - 5, № 1. - С. 31-40. - Бібліогр.: 18 назв. - англ.

Мета роботи - теоретичне та практичне обгрунтування сутності, змісту та основних завдань і підходів до ефективного формування партнерських взаємовідносин при побудові бізнес-партнерських зв'язків між суб'єктами фармацевтичного ринку, діяльність яких спрямована на просування лікарських засобів в Україні та у зарубіжних країнах. Методи - контент-аналізу, логічного аналізу, групування, узагальнення, графічний та методи маркетингових досліджень. Досліджено сучасні концепції та інструменти налагодження і розвитку партнерських відносин; визначено роль та значення партнерських відносин у діяльності суб'єктів фармацевтичного ринку. Охарактеризовано сутність, особливості та види партнерських відносин у ланках фармацевтичного ланцюга "виробник - оптова фірма - аптека". Деталізовано новітні інструменти і технології взаємодії суб'єктів фармацевтичного ринку, серед яких основними є 1С Рарус (галузеві програми 1С для автоматизації підприємств) та CRM системи як комплекс бізнес-процесів компанії із взаємодії з клієнтами: "Взаємовідносини з клієнтами", "Min Peak, Win Peak CRM". Запропоновано методику аналізу тенденцій та специфіки партнерських відносин між суб'єктами фармацевтичного ринку за такими критеріями, як тривалість відносин, глибина партнерських зв'язків, можливість дублювання, надійність партнерської взаємодії, динаміка партнерських зв'язків та ефективність партнерських відносин. Висновки: теоретичне значення проведеного дослідження полягає у конкретизації тези відносно значення партнерських відносин у сфері фармацевтичного бізнесу, які становлять основу сучасної стратегії фірм та оптимізують їх ресурси і можливості для досягнення конкурентних переваг на ринку. Практична значущість дослідження полягає в тому, що отримані результати можуть бути застосовані для подальшого аналізу, метою якого є створення ефективного і довгострокового партнерства між суб'єктами фармацевтичного ринку у сфері просуванні лікарських засобів як в Україні, так і за кордоном.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.525.1 + Р11(4УКР)26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101342 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Olkhovska A. B. 
Theoretical and methodological approaches to development of the "road map" for promoting a new medicine product to the pharmaceutical market = Теоретичні та методичні підходи до розробки "дорожньої карти" просування нового лікарського засобу на фармацевтичний ринок / A. B. Olkhovska, V. V. Malyi // Упр., економіка та забезп. якості в фармації. - 2019. - № 2. - С. 54-61. - Бібліогр.: 23 назв. - англ.

Мета роботи - розробка теоретичних та методичних підходів до складання "дорожньої карти" просування нового лікарського засобу (ЛЗ) на ринок. Методологічну основу дослідження склали звіти МОЗ України, аналітичних компаній фармацевтичного ринку, наукові публікації та доповіді. У процесі дослідження використовувалися такі методи: маркетингові, системно-аналітичні, моделювання, логічного аналізу та узагальнення, структурного групування, дорожнього картування. Зазначено, що одним з найбільш ефективних інструментів вирішення завдань з активізації інноваційного потенціалу та вдосконалення процесу прийняття стратегічних рішень з просування на ринок нового ЛЗ є "дорожні карти" (road maps), які успішно застосовуються рядом зарубіжних високотехнологічних компаній. Розроблено модель "дорожньої карти" просування нового лікарського засобу на фармацевтичний ринок та деталізована практична реалізація її етапів. Висновки: розроблено модель "дорожньої карти" просування нового лікарського засобу на ринок, практична реалізація якої дозволить фармацевтичним підприємствам ефективно просувати товар на ринок, поетапно приймаючи стратегічні рішення з визначенням комунікативної та економічної ефективності процесу просування. Запропоновані методи моделювання ризику при практичній реалізації моделі "дорожньої карти" просування лікарських засобів на ринок.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26 + У9(4УКР)421.525.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100134 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Біологічні науки   
5.

Olkhovska A. I. 
Agrobacterium rhizogenes - mediated transformation as an approach of stimulating the synthesis of antioxidant compounds in Artemisia absinthium L. = Agrobacterium rhizogenes - опосередкована трансформація як спосіб стимулювання синтезу антиоксидантних сполук у Artemisia absinthium L. / A. I. Olkhovska, K. O. Drobot, A. M. Shakhovsky, N. A. Matvieieva // Biotechnologia Acta. - 2021. - 14, № 6. - С. 73-81. - Бібліогр.: 34 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е50*440.4 + Е50*871

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100178 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського